Start een Participatiekoor in jouw regio!

Wil jij een participatiekoor in jouw regio starten? Schrijf je dan nu in voor onze gratis online inspiratiesessie!

Op woensdag 18 oktober van 10.00 tot 11:00 uur organiseren wij samen met het Lang Leve Kunst Fonds een online inspiratiesessie voor iedereen die geïnteresseerd is om een Participatiekoor te starten. In een uurtje maak je kennis met de methodiek die ten grondslag ligt aan het succes van de Participatiekoren, waar gelijkheid, solidariteit, autonomie en participatie de basisprincipes zijn. Ook vertellen we hoe je zelf een Participatiekoor in jouw regio kunt starten.

Startfinanciering pilot Participatiekoor

Onder leiding van de deskundigen van het Participatiekoor kun je zelf ook een participatiekoor starten met zangers die leven met dementie. Deze pilot is onderdeel van het roll out programma fase II van Stichting Participatie met Dementie. Doelstelling is dat in 2025 cultuurparticipatie in heel Nederland duurzaam toegankelijk is voor mensen met dementie. Daarom stelt het Lang Leve Kunst Fonds een startfinanciering beschikbaar voor stichtingen en verenigingen die een Participatiekoor willen oprichten. Alle reden dus om aan deze inspiratiesessie deel te nemen!

Via onderstaande knop kun je je bij het Lang Leve Kunst Fonds aanmelden. Deelname is gratis.