Cuijk.webp

Land van Cuijk

Participatiekoor

Repetitiedata in Cultureel centrum Myllesweerd

Dinsdagen 12, 19, 26 maart, 2 april in Myllesweerd. Generale repetitie op 9 april in De Weijer.
13:30-15:30 uur

Concert met pianist in De Weijer te Boxmeer

Dinsdagmiddag 9 april om 15.30. Toegang € 10,-. Kaarten vooraf per e-mail te reserveren.

Locaties

Concertlocatie: De Weijer,  De Raetsingel 1, 5831 KC Boxmeer

Repetitielocatie: Cultueel Centrum Myllesweerd, Kerkstraat 3 te Mill

Dirigent: Peter-Paul van Beekum

Peter-Paul van Beekum studeerde koordirectie aan het Fontys Conservatorium te Tilburg bij Louis Buskens en studeerde zang bij Xenia Meijer. Voor zijn studie aan het conservatorium kreeg hij les van Fokko Oldenhuis.

Peter-Paul is dirigent van het Helmonds Kamerkoor, Cappella Ad Fluvium en Sequentus. In 2022 leidde hij de projecten L’homme armé met Coqu uit Utrecht en Smart met Consorte en Septime uit Nijmegen.

Peter-Paul heeft naast masterclasses veel directie ervaring opgedaan door het zingen onder leiding van gerenommeerde dirigenten zoals Yannick Nézet-Séguin, Ton Koopman, Kaspars Putniņš, Hans Leenders, Daniel Reuss & Gijs Leenaars. Hij volgde masterclasses bij Daniel Reuss en Hans Leenders in samenwerking met Studium Chorale, de Kurt Thomas Cursus en het Brabant Koor.

Projectleider

Wim Borsboom