Muziektherapeut met regelskills?

Dan kun jij misschien een participatiekoor leiden!

Muziektherapeut anker

Muziekgroepstherapie voor dementie

Ben jij een zelfstandig muziektherapeut en heb je kennis van en/of affiniteit met dementie? En ben je naast een top therapeut ook een echte regelneef? Dan ben jij misschien een van de zelfstandige muziektherapeuten die een mooie opdracht kunnen krijgen als projectleider van een van onze participatiekoren. Het participatiekoor is een bijzonderde en  inmiddels beproefde methode van muziekgroepstherapie voor mensen met dementie. Een uitleg van de methode vind je in deze korte uitlegvideo. Voor de landelijke uitbreiding van onze participatiekoren zoeken wij muziektherapeuten met bovenstaand profiel, die als projectleider van één of meerdere koren kunnen gaan fungeren en bereid zijn een opleiding in onze methodiek te volgen voorafgaand daaraan. Eenmaal gecontracteerd en opgeleid betekent dit voor jou:

Nieuwe markt

Meer kunnen

Muziekgroepstherapie op de schaal van het participatiekoor is een nieuwe groeimarkt voor jou.

Eenmaal actief als projectleider van een Participatiekoor is de kans op terugkerend werk groot.

Jouw werk als muziektherapeut heeft een meer structureel effect en een groter bereik.

Werk met betekenis

Annemarie Schouten.jpeg

“Meedoen met het participatiekoor geeft plezier, verbinding en de waardevolle ervaring samen toe te werken naar een prachtige voorstelling van hoge kwaliteit!.”

Annemarie Schouten

Projectleider participatiekoor

Angelique van der Moezel.jpeg

“Deelnemen aan het Participatiekoor is meer dan zingen in een koor: meedoen en er toe doen! Graag draag ik aan deze kernwaarden bij als begeleider van participatiekoren.”

Angelique van der Moezel

Projectleider participatiekoor

Een kans voor jou?

Heeft het bovenstaande je interesse gewekt en voldoe je aan bovenstaand profiel? Stel je dan eens aan ons voor door in onderstaand formuliertje de gevraagde gegevens in te vullen. Wel leggen dan snel contact met je om samen te onderzoeken of het opstarten van een selectie en aansluitend opleidingstraject voor beide kanten opportuun is. En zo ja, welke locatie(s) voor jou in aanmerking zouden komen. We streven naar een goede landelijke spreiding.

Geïnteresseerd als:

Bedankt voor de inzending!

Check je mailbox voor onze reactie.