Klantgerichte personenvervoerder?

Dat wordt jij misschien onze vaste partner!

Vervoer van mensen met dementie

Personenvervoerder anker

Een van de eerste zaken die iemand met dementie moet inleveren is het rijbewijs. Door het verminderde oriëntatievermogen raken zij soms letterlijk de weg kwijt. Gelukkig laten we in het participatiekoor niemand aan zijn of haar lot over. Dat vraagt wel extra inspanning en afstemming tussen onze zorgpartners en de locaties waar de participatiekoren repeteren en optreden. Daarom zoeken wij betrouwbare en klantgerichte personenvervoerders door heel Nederland, die als vaste partner kunnen fungeren voor:

(1) het vervoer van mensen met dementie tussen hun woonlocatie en de repetitie- en concertlocaties, en

(2) het ontzorgen bij onder meer het regelen van vergoedingen vanuit WMO (bijvoorbeeld) hiervoor.

Met geselecteerde partners sluiten we dan arrangementen die voor hen terugkerend werk kunnen opleveren, er wordt immers wekelijks gerepeteerd en 2x per jaar opgetreden.

Testimonal Participatiekoor - zingen met
Vervoersbedrijf_edited.jpg
Testimonial Participatiekoor - dochter m

Interesse?

Voldoet jouw bedrijf aan bovenstaand profiel? Dan maken we graag kennis om samen te bekijken of een vaste samenwerking voor beide partijen interessant is. We kunnen zowel zaken doen met landelijk opererende organisaties, als met regionale of locale personenvervoerders. Voor ons het belangrijkste de klantgerichtheid en de toegevoegde waarde op het gebied van ontzorging zoals boven kort aangehaald. Stel je bij interesse met onderstaand formuliertje even kort aan ons voor en we nemen dan snel contact op.

Geïnteresseerd als:

Bedankt voor de inzending!

Check je mailbox voor onze reactie.