14 okt: Thank you for the Music!

Op zaterdagmiddag 14 oktober organiseren wij een gratis meezing-concert. Speciaal voor iedereen die van zingen houdt of een steuntje in de rug kan gebruiken!

Heb je een haperend brein en hou je van zingen? Ben je mantelzorger en nieuwsgierig naar de kracht van muziek in de dagelijkse zorg? Of ben je benieuwd hoe je jouw passie voor muziek als mantelzanger kunt delen met mensen met dementie? Kom dan op zaterdag 14 oktober gezellig met ons meezingen!

Thank you for the music

is een gevarieerd programma met klassieke en populaire hits uit de muziekgeschiedenis.

Het programma is speciaal toegankelijk voor mensen met minder of geen koorervaring. Dus heb je nog nooit met ons meegezongen en wil je eens kennismaken met de kracht van samen zingen? Dan ben je van harte welkom!

13:30 uur: inloop en welkom

14:00 uur: documentaire: Als Klanken Kleuren

14:30 uur: concert met hoogtepunten uit de Matthäus Passion

15:00 uur: meezing-concert Thank you for the Music

16:00 uur: borrel en gelegenheid om nader kennis te maken

Uitvoerenden

Koor: Participatiekoren Bussum, Delft en Haarlem

Orkest: Holland Symfonie Orkest

Continuo: Dorien Schouten

Dirigent: Piet Philipse

Alzheimer Nederland en het Lang Leve Kunst Fonds bieden jou graag de gelegenheid om kennis te maken met het Participatiekoor en stellen 200 gratis tickets beschikbaar voor dit meezing-concert.