za 14 okt

Wilhelminakerk, Bussum

14 okt. Meezing-concert Bussum. Thank you for the music!

Maak kennis met het Participatiekoor en ontdek de kracht van samen zingen tijdens dit unieke meezing-concert.

Tickets zijn niet te koop
Andere evenementen bekijken
14 okt. Meezing-concert Bussum. Thank you for the music!

Tijd en locatie

14 okt 2023, 14:00 – 17:00

Wilhelminakerk, Bussum, Wilhelminaplantsoen 14, 1404 JB Bussum, Nederland

Deelnemers

Over dit evenement

Heb je een haperend brein en hou je van zingen? Ben je mantelzorger en nieuwsgierig naar de kracht van muziek in de dagelijkse zorg?

Of ben je benieuwd hoe je jouw passie voor muziek als mantelzanger kunt delen met mensen met dementie?

Alheimer Nederland en het Lang Leve Kunst Fonds  bieden jou graag de gelegenheid om kennis te maken met het Participatiekoor en stellen 200 gratis tickets beschikbaar voor dit meezing-concert.

Thank you for the music is een gevarieerd programma met klassieke en populaire hits uit de muziekgeschiedenis.

Het programma is speciaal toegankelijk voor mensen met minder of geen koorervaring. Dus heb je nog nooit met ons meegezongen en wil je eens kennismaken met de kracht van samen zingen? Dan ben je van harte welkom!

13:30 uur: inloop en welkom

14:00 uur: documentaire: Als Klanken Kleuren