Participatiekoor start in Veenendaal met eerste popkoor

De Participatiekoren, landelijk bekend van de jaarlijkse uitvoeringen van de Matthäus-Passion, krijgt er een populaire variant bij. Op 9 februari 2023 start in Veenendaal het zesde Participatiekoor. Het Participatiekoor Veenendaal is ons eerste popkoor. Zangers met en zonder dementie kunnen zich nu aanmelden.

Samen zingen, dat is het mooiste wat er is

Heb jij een haperend brein? Dan is meedoen met de gewone dingen niet altijd makkelijk. Je hebt vaak net wat meer ondersteuning nodig. In het Participatiekoor is meedoen heel gewoon. Want in het Participatiekoor zing je samen met een mantelzanger.

Vanaf 9 februari zingen we elke donderdag van 14:30 tot 16:30 uur in de Koekoek. Onder leiding van Timon Dantuma gaan we aan het werk met een selectie van de mooiste love songs uit de geschiedenis van de popmuziek. In negen weken werken we naar een eindpresentatie toe. Dat is toch heerlijk?

zanger en mantelzanger
zanger en mantelzanger zingen samen in het Participatiekoor Bergen, 2020

Samen zingen met een mantelzanger

Iedereen kan zingen, ook al is je stem misschien niet meer zo krachtig als vroeger en is noten lezen niet jouw ding. Zelfs zonder koor- of zangervaring ben je van harte welkom. In het Participatiekoor word je ondersteund door een mantelzanger, dat is een ervaren zanger die zijn/haar passie voor muziek graag met jou deelt. Je mantelzanger helpt je waar nodig bij het zingen en zorgt ervoor dat alles tiptop voor jou wordt geregeld. Want in het Participatiekoor ben jij de artiest!

Data en locaties

De meezing-middagen:

elke donderdag van 9 februari tot en met 30 maart.

Tijd: 14:30 uur tot 16:30 uur.

Locatie: De Koekoek, Nieuweweg 30, Veenendaal

Meld je aan en zing mee!

Wil jij ook meezingen in het Participatiekoor Veenendaal? Je kunt je nu vrijblijvend inschrijven via onderstaande knop. De eerste keer zing je gratis mee. Daarna betaal je een eenmalige bijdrage van €75. Dit is voor 7 meezing-middagen, een zangboek, ondersteuning door een mantelzanger en deelname aan het concert.

Mede mogelijk gemaakt door: