9 & 13 Dec. Kerst meezing-concerten "What a wonderful Christmas time!"

Op 9 en 13 december geven de Participatiekoren en het Holland Symfonie Orkest twee speciale kerst meezing-concerten in Haarlem en Hilversum.

What a Wonderful Christmas Time

What a Wonderful Christmas Time! is een onvergetelijk en hartverwarmend kerst meezing-concert, verzorgd door het Participatiekoor en het Holland Symfonie Orkest onder leiding van Sanne Nieuwenhuijsen en Piet Philipse.

Met What a Wonderful Christmas Time brengen we een gevarieerd en avondvullend familie-programma. Zing samen met ons de beroemde klassiekers uit de wereld kerstmuziek mee en laat je meevoeren op de hoogtepunten uit de Messiah van Händel.

Komt allen tezamen en zing met ons mee!

Onze kerst meezing-concerten beloven een onvergetelijke beleving te worden voor jong en oud. Bovendien zijn onze kerstconcerten een mooie gelegenheid om kennis te maken met de kracht van samen zingen voor mensen met een haperend brein. Daarom nodigen wij speciaal iedereen met een haperend brein en zijn of haar mantelzorgers van harte uit om dit kerstconcert samen met ons te beleven! Een onvergetelijke opmaat naar Kerst!

Bestel hier je kaarten

De kerst meezing-concerten vinden plaats op:

9 december in de Wilhelminakerk te Haarlem. Aanvang 20.00 uur

13 december in de Vituskerk te Hilversum. Aanvang 20.00 uur.

Kaartjes voor beide concerten kosten slechts 10 euro en kun je hieronder bestellen