14 okt: Meezing-concert Bussum

Op uitnodiging van Alzheimer Nederland organiseren het Participatiekoor en het Hollands Symfonie Orkest een meezing-concert in de Wilhelminakerk in Bussum.

Wellicht heb je al eens meegekregen dat ook Alzheimer Nederland de waarde van muziek voor mensen met dementie van harte onderstreept. Want meer zang is minder zorg. De regionale afdeling van Alzheimer Nederland in het Gooi heeft ons daarom gevraagd om een meezing-concert te verzorgen voor mensen met dementie en hun mantelzorgers.

Voor dit concert hebben we een programma samengesteld dat speciaal ook toegankelijk is voor mensen met minder koorervaring. Dus heb je nog nooit met ons meegezongen en wil je eens kennismaken? Schrijf je dan nu in. Deelname is gratis.

Repetities in Haarlem, Bussum en Delft

De repetities vinden vanaf 2 september wekelijks plaats op onderstaande data en locaties. Partituren ontvang je na je aanmelding. Voor meer informatie en aanmelden, druk op de knop onderaan dit artikel. Bussum, vanaf 2 september elke zaterdagmiddag van 14:00 tot 16:00 uur Antoniushof, Lange Heul 32, Bussum Delft, vanaf 3 september elke zondagmiddag van 14:00 tot 16:00 uur Stefanna, Aart van der Leeuwlaan 904, Delft Haarlem, vanaf 9 september elke zaterdagmorgen van 11:00 tot 13:00 uur muziekschool Bloemendael, Korte Zijlweg 9b, Overveen

Concert

datum: 14 oktober 2023

locatie: Wilhelminakerk Bussum

13:00 - 13:30 uur: generale repetitie op locatie

14:00 - 16:00 uur met aansluitend een borrel

Via onderstaande knop vind je meer informatie en kun je je inschrijven.