Vooruitblik op drie Passie-uitvoeringen

Blog | Event

In de Goede Week zingen mensen met en zonder dementie de Passies van Bach. Tussen de koren, koralen en aria’s door zijn er bijzondere vertellingen. Voor de uitvoeringen in Leiden, Haarlem en Bergen (NH) is nu een bijzonder programmamagazine verschenen.

Mediaproject

Het kleurrijke magazine staat vol met achtergrondinformatie over de drie Participatiekoren, de repetities, solisten, dirigenten en organisatoren. Uiteraard zijn ook alle details over de drie concerten opgenomen. Interviews door en voor mensen met dementie maken het programmamagazine compleet. Vanaf 1 april wordt het gedrukte blad 5.000 maal verspreid, maar het is nu al hier te lezen.

Stichting Participatie met Dementie nodigt alle belangstellenden uit om kaarten voor deze unieke concerten tijdig hier te bestellen: