Concert Schiedam verplaatst ivm coronavirus

Blog | Events

Vanwege de bekendmaking van de overheid en het RIVM dat alle evenementen met meer dan 100 personen tot en met 31 maart 2020 afgelast moeten worden, zijn ook wij genoodzaakt het concert in Schiedam op 22 maart te verplaatsen naar een ander moment. Wij beraden ons momenteel over de maatregelen die we moeten treffen voor de concerten die in april plaatsvinden in Haarlem, Bergen en Helmond. Alle tickethouders worden door ons per email op de hoogte gehouden. Wij betreuren de situatie enorm, want wat hebben onze koorleden in Midden-Delfland zich verheugd op dit concert! De uitbraak van het coronavirus treft ons allemaal, maar vooral voor de mensen die kampen met gezondheidsproblemen zijn het onzekere tijden. Laten we juist nu extra aandacht voor elkaar hebben. Ook al kunnen we misschien even niet bij opa en oma langs, bel ze wat vaker en sla maar een denkbeeldige arm om elkaar heen!