Kaartverkoop drie Participatiekoren start eind maart

Blog | Events

Op Goede Vrijdag 19 april 2019 en Paaszaterdag 20 april 2019 worden er in Leiden, Haarlem en Bergen (NH) concerten uitgevoerd door de drie Participatiekoren. Unieke evenementen waarin de traditie en het passieverhaal opnieuw vorm en betekenis krijgen.

Onder het thema ‘Zolang ik er ben… zing ik mee’ zingen ruim 45 zangers met dementie samen met zo’n 100 projectzangers verschillende koren, koralen en aria’s uit de Matthäus Passion of de Johannes Passion. Mensen met dementie vertellen tussen de koren en koralen hun eigen passieverhaal. De koren worden begeleid door professionele dirigenten en solisten.”

Programma 2019

Zolang ik er ben… zing ik mee. Mensen met dementie zingen de Passies van Bach en vertellen hun eigen verhaal op drie plaatsen.

Participatiekoor Leiden Matthäus Passion vrijdag 19 april, 15.00 uur Vredeskerk, Leiden

Participatiekoor Haarlem Johannes Passion vrijdag 19 april, 19.00 uur Mariakerk, Haarlem-Noord

Participatiekoor Bergen Matthäus Passion zaterdag 20 april, 15.00 uur Museum Kranenburgh, Bergen (NH)

De online kaartverkoop voor de drie uitvoeringen start eind maart. Wil je als eerste op de hoogte gebracht worden van de kaartverkoop? Meld je dan hiernaast aan voor onze nieuwsbrief.

24 weergaven1 opmerking