Deelnemers Participatiekoren willen door!

Blog | Onderzoeken

“Zou je nog eens mee willen zingen in een van de Participatiekoren”, was een vraag in de enquête onder 132 deelnemers aan onze drie koren. Ruim 72% antwoordde met een zeer duidelijk: ‘Jazeker!’. Het gemiddelde rapportcijfer voor de repetities is een 7,8 en voor de concerten een 8,3.

Het bestuur van de Stichting Participatie met Dementie en de medewerkers van het Projectbureau Participatiekoren zijn blij met deze onderzoeksresultaten. De zangers met en zonder dementie zijn zeer betrokken bij hun eigen Participatiekoor in Haarlem, Leiden en Bergen.

“Ik was deelnemer om lekker te kunnen meezingen en ook voor het goede doel!”

De persoonlijke belevenissen, kritische noten, toelichtingen, suggesties en adviezen worden nu gewikt en gewogen. Landelijk zijn we druk met de voorbereidingen voor 2020 met Participatiekoren in misschien wel zes provincies. We focussen op kwaliteitsverbeteringen en op nieuwe plannen: van Bach tot Borsato en van Pasen tot Kerst!

Plannen voor 2020

Zaterdagavond 21 september 2019 vindt de opname plaats van de eerste aflevering. Wil je daarbij zijn? Dat kan. De opname vindt plaats in Het Verhalenhuis in de Van Egmondstraat 7, Haarlem. Start opname: 19.30. De opname duurt 1 uur. Daarna is de bar nog een uurtje open.

Alzheimer voor beginners is vanaf 5 oktober ook als podcast te beluisteren op jouw favoriete app!

Bezoek de website Alzheimer voor beginners

Het Participatiekoor blijven volgen?

Als je ons wilt blijven volgen, schrijf je dan via deze website in voor de nieuwsbrief (als je dat nog niet eerder gedaan hebt).