Wegens coronacrisis concerten Participatiekoor opgeschort

Blog | Events

Helaas hebben we wegens de coronacrisis met pijn in ons hart dit concert moeten afgelasten.

Het bestuur en het Projectbureau zijn inmiddels begonnen met voorbereidingen te treffen om ons ‘Erbarme dich’ concert rond Wereld Alzheimerdag, in september 2020, alsnog te laten plaatsvinden. Want al liggen de Paasdagen dan al ver achter ons, de kracht van de boodschap van ons koor reikt verder dan de Lijdenstijd en Pasen! De reeds aangeschafte toegangskaarten blijven geldig!

Wij zullen in de komende tijd via de nieuwsbrief en website u op de hoogte houden van verdere ontwikkelingen. Ontvangt u onze nieuwsbrief nog niet, dan kunt u zich hiervoor inschrijven via het formulier op de website.

U kunt ons volgen op facebook en instagram. Dit zijn nu bij uitstek media waarop we een digitale arm om elkaar heen kunnen slaan!

Wij wensen u veel sterkte en gezondheid in deze bijzondere tijd!

Namens het bestuur en alle medewerkers, Hartelijke groet,