Alles over de Participatiekoren in één magazine!

Blog | Nieuws

Vanaf 22 maart 2020 brengen wij voor het derde jaar op rij onze onvergetelijke Passieconcerten. Alles wat je wilt weten over de Participatiekoren en ons nieuwe programma vind je nu óók in ons nieuwe magazine Erbarme dich! In deze uitgave lees je prachtige interviews met zangers met dementie, mantelzangers, solisten en familieleden die vertellen wat Erbarme dich voor hen betekent en hoe waardevol het zingen van de Passies van Bach voor hen en hun naasten is. Ook lees je in ons magazine alles over het wetenschappelijk onderzoek van professor Tineke Abma van het Amsterdam UMC, naar de waarde en werking van de Participatiekoren wordt gedaan. Kortom, een kleurrijk en waardevol magazine voor iedereen die nieuwsgierig is naar de Participatiekoren en de waarde van kunst- en cultuurparticipatie voor mensen met dementie een warm hart toedraagt! Je kunt ons magazine hier online lezen of als pdf downloaden.