vr 10 mrt

Haarlem

Première 'Als klanken kleuren'

Een hartverwarmend en ontroerend portret van de kracht van muziek en de verbinding die het kan creëren, zelfs in de meest uitdagende omstandigheden.

Tickets zijn niet te koop
Andere evenementen bekijken
Première 'Als klanken kleuren'

Tijd en locatie

10 mrt 2023, 14:00 – 15:00

Haarlem, Harmenjansweg 4, 2031 WK Haarlem, Nederland

Deelnemers

Over dit evenement

De Matthäus-Passion is een van de meest indrukwekkende en emotionele werken uit de klassieke muziekgeschiedenis. In onze nieuwe film, "Als klanken kleuren", volgen we een groep zangers met dementie die zich samen met hun mantelzangers en het Participatiekoor voorbereiden op een uitvoering van Bachs meesterwerk.

‘Als klanken kleuren’ is een hartverwarmend en ontroerend portret van de kracht van muziek en de verbinding die het kan creëren, zelfs in de meest uitdagende omstandigheden. Samen met hun mantelzangers, volgen we deze moedige en inspirerende zangers terwijl ze hun eigen mogelijkheden en emoties verkennen, en hun eigen unieke verhaal vertellen.

‘Als klanken kleuren’ is een film van regisseur Sophie van Bree en Hilk Film en werd gemaakt in het kader van het vijfjarig bestaan van het Participatiekoor.

Deel dit leuke event!