Steun ons. Word vriend!

Vijf jaar geleden wilde bijna niemand geloven dat je de Matthäus Passion zou kunnen zingen met mensen met dementie. Inmiddels hebben honderden zangers met dementie samen met 300 steunzangers laten zien dat dat wel degelijk kan. En duizenden bezoekers hebben onze concerten met veel enthousiasme bijgewoond. Maar er is meer. Wetenschappelijk onderzoek wijst uit dat mensen die in een participatiekoor zingen gelukkiger zijn en minder snel achteruit gaan. Dat is pure gezondheidswinst!

Dat we dit hebben weten te bereiken, is vooral te danken aan onze fans. Immers, we kunnen nog zo mooi zingen, als er niemand komt luisteren… Daarom willen we je vragen of ook jij vriend van ons wilt worden met een eenmalige of maandelijkse donatie. Als vriend zit je namelijk altijd met 10% korting op de eerste rang en help je ons minder afhankelijk te zijn van subsidies. En jouw vriendschap kun je ook nog eens aftrekken van je inkomstenbelasting, want wij zijn een ANBI Stichting met nummer 8596 38 789.

Word dus nu ‘friend with benefits’!

ERVARINGEN

“Zodra we beginnen te zingen, dan voel ik het door mijn hele lijf stromen.”

Deelnemer met dementie